امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و «سمت»

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۶ کد : ۶۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۹۴
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و «سمت» تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و «سمت»

به گزارش روابط عمومی «سمت»، دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت» ضمن بازدید از فعالیت‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه دیدار کرد. در این دیدار دکترمهدوی‌زادگان، با اشاره اجمالی به اقدامات انجام شده در «سمت»، به بیان برنامه‌ها و چشم‌اندازهای پیش ‌روی سازمان پرداخت. رئیس «سمت» از ظرفیت‌های جدید ایجاد شده به جهت راه‌اندازی گروه‌های تخصصی تازه سخن گفت و ابراز امیدواری کرد این ظرفیت بتواند عرضه‌کننده تعداد بیشتری از پژوهش‌های منطبق با اهداف و مأموریت سازمان به جامعه دانشگاهی باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با معرفی اجمالی فعالیت‌های پژوهشگاه، از ظرفیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگاه سخن گفت و ضمن ابراز عدم‌رضایت از حجم همکاری مشترک دو طرف، از آمادگی پژوهشگاه برای گسترش همکاری‌ها با «سمت» سخن گفت.

در ادامه معاون پژوهشی پژوهشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی‌نژاد به فعالیت‌های پژوهشی انجام شده و در حال انجام اشاره کرد و گفت پژوهشگاه تمایل به انجام فعالیت‌های مشترک به خصوص در زمینه هنر اسلامی را دارد.
در این دیدار، سید فخرالدین مؤیدی مشاور رئیس سازمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری، رئیس دفتر قم «سمت» و دکتر محمدرضا سعیدی، معاون نظارت علمی–فنی «سمت»، رئیس سازمان را همراهی می‌کردند.

تصاویر: سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

کلید واژه ها: سازمان سمت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تفاهم نامه


نظر شما :