پیام تبریک رئیس «سمت» به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۷ کد : ۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۳۱
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد ذبیحی در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس «سمت» به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش روابط عمومی «سمت»، متن پیام تبریک نوروزی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاها (سمت) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوب وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام
ای دیده و دل از تو دگرگون مادام
ای آنکه به دست توست احوال جهان
حکمی بنما که گردد ایام به کام

فرا رسیدن بهار، فصل رویش، شادابی، تجلی ایمان و شکوه را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. 
سال ۱۳۹۸ با وجود همه فراز و فرود‌های آن، برگی دیگر از دفتر زندگانی و عمر ما بود که ورق خورد و اکنون بار دیگر نشانه‌ای از شکوه لایزال الهی در جهان پدیدار گشته است.
در این روزها که کشور عزیزمان گرفتار ویروس عالمگیر کرونا  است، اینجانب ضمن امیدواری به بهبود هر چه سریعتر شرایط موجود، برای همه بیماران، آرزوی شفای عاجل  و برای درگذشتگان غفران الهی از خداوند متعال مسألت دارم و برای همه مردم عزیز ایران اسلامی تندرستی و بدور ماندن از سختی‌های روزگار را آرزو دارم و امید می‌رود با رعایت همه موازین بهداشتی و علمی، به زودی در نخستین روزهای بهار شاهد مهار این بیماری باشیم.
در پایان بار دیگر این عید باستانی را به جامعه علمی کشور ، دانشگاهیان، کارکنان خدوم سازمان سمت و خانواده‌های محترم آنان، تبریک عرض می کنم. امیدوارم سالی سرشار از خیر و برکت، عزت و سربلندی را پیش‌رو داشته باشیم.
 

کلید واژه ها: پیام تبریک سال نو 1399 نوروز


( ۱ )

نظر شما :