دعوت به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۱ کد : ۷۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۹
سازمان «سمت» از دانشگاهیان و فرهیختگان کشور دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.
دعوت به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی سازمان «سمت» در این دعوت آمده‌است:

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
خداوند از کسانى که ایمان آورده‌اند دفاع مى‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسى را دوست ندارد. به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یارى آنها تواناست.


رژیم خبیث صهیونیستی در ادامۀ حیات نامشروع خود، فصل ننگین دیگری از خود بر جا گذاشت؛ پس از اقدامات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه و هدف قراردادن تاسیسات و مراکز درمانی و گروههای امدادرسان بین‌المللی و اِعمال محاصره درمانی و غذایی، سردار رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و همراهان بزرگوارش را در یک حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه به شهادت رساند. این اقدام، نمایانگر عجز و درماندگی رژیم اشغالگر قدس در مقابله با جبهۀ مقاومت است اما باید بداند قطره قطرۀ خون‌های به ناحق ریخته شده، مایۀ بیدارگری بیش از پیش حق‌جویان و آزادگان عالم است. 
در همین راستا سازمان مطالعه و تدوین (سمت) از جامعۀ دانشگاهی و فرهیختگان ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس، مراتب خشم و انزجار خود را به رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان مستکبرش، اعلام نمایند.

کلید واژه ها: روز قدس سازمان سمت


نظر شما :