بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سازمان «سمت»

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۸ کد : ۶۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۶
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از سازمان «سمت» بازدید کرد.
بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سازمان «سمت»

به گزارش روابط عمومی «سمت»، روز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم مهمان سازمان بود و ضمن گفتگو با دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان مطالعه و تدوین، از بخش‌های مختلف سازمان بازدید کرد و با کارکنان و اعضای هیئت علمی به گفتگو پرداخت.
در ابتدای این برنامه، دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس سازمان به معرفی اجمالی «سمت» پرداخت و برنامه‌های پیش‌رو در این سازمان را تشریح کرد. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده پیشنهاداتی را در زمینه گسترش بهره‌مندی سازمان از ظرفیت نخبگانی کشور مطرح کرد که دکتر مهدوی‌زادگان به چند پروژه انجام شده و در حال انجام سازمان در همین زمینه مانند برگزاری هفته کتاب در دانشگاههای مرکز استان دور از مرکز، تقویت شبکه ارتباطی با اساتید سراسر کشور، راه‌اندازی دفاتر ارتباطی در دانشگاهها را معرفی کرد. 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن بازدید از واحدهای مختلف سازمان از جمله پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی و مدیریت امور پژوهشی و ارزشیابی، با رؤسای آنها دکتر پروانه شاه‌حسینی و دکتر حمیدرضا خادمی به گفتگو نشست. مدیران این دو قسمت از اقدامات انجام شده و ظرفیت‌ها و برنامه‌های آتی خود سخن گفتند.

در ادامه این مدیر کل وزارت علوم، در دفتر تنی چند از اعضای هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی حاضر شد و از ظرفیت‌های پژوهشی اعضای هئیت علمی پژوهشکده و کارهای انجام شده از سوی آنها اطلاع پیدا کرد.


بخش پایانی این برنامه هم بازدید از ساختمان شماره «سمت» بود.

کلید واژه ها: سازمان سمت دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی دکتر داود مهدوی‌زادگان


( ۲ )

نظر شما :

عباس ۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳
عالی