آگهی مزایده عمومی و یک مرحله‌ای

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴ کد : ۶۰۳ اخبار مناقصات و مزایدات
تعداد بازدید:۱۱۰۱
سازمان «سمت» در نظر دارد برای فروش ملک خود (شامل سوله‌ی صنعتی، بخش اداری، سرایداری و فضای مشجر) به ابعاد تقریبی ۸۵×۵۹ متر مربع به مساحت ۵۰۰۷ متر مربع واقع در شهرستان شهریار مزایده برگزار کند.
آگهی مزایده عمومی و یک مرحله‌ای

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، سازمان «سمت» در نظر دارد نسبت به فروش ملک خود (شامل سوله‌ی صنعتی ، بخش اداری، سرایداری و فضای مشجر) به مساحت ۵۰۰۷ متر مربع واقع در شهریار، روبروی پمپ بنزین وحیدیه، از طریق برگزاری مزایده‌ی عمومی و یک مرحله‌ای به متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط اقدام نماید. برآورد مبلغ پایه کارشناسی ملک به میزان ۳۹۸.۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اسناد شرکت در مزایده از روز ‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ به نشانی اینترنتی: https://setadiran.ir  (شماره مزایده: ۲۲۲۰۰۲۰۰۳۰۸۱۰۰۰۰۰۱) مراجعه نمایند. شرکت کنندگان در مزایده می‌بایست نسبت به تهیه و تسلیم ضمانت‌نامه معتبر یا چک تضمین شده بانکی به نام سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی(سمت) به مبلغ ۲۰.۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مزایده اقدام نمایند. آخرین مهلت تحویل/بارگذاری پیشنهادها تا پایان وقت اداری روز شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ به نشانی فوق‌الذکر می‌باشد (پاکت (الف) حاوی ضمانت‌نامه بانکی می‌بایست به دفتر امور حقوقی و قراردادهای سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت). به آدرس: تهران ـ بزرگراه جلال آل‌احمد، غرب یادگار امام(ره) تسلیم گردد و محتوای پاکت‌های (ب) و (ج) می‌بایست در سایت ستادایران بارگذاری شود.
جلسه‌ی بازگشایی پاکت‌ها در روز ‌سه‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ رأس ساعت ۱۱ با حضور پیشنهاد دهندگان و اعضای کمیسیون معاملات در سالن جلسات ساختمان مرکزی «سمت» واقع در طبقه هفتم تشکیل خواهد شد. لازم به ذکر است سازمان (سمت) با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول کلیه پیشنهادات واصله مختار خواهد بود و صرف شرکت در مزایده برای پیشنهاد دهندگان هیچگونه حقی ایجاد نخواهدکرد. پرداخت کلیه هزینه‌های انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار به عهده برنده مزایده می‌باشد.


 جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۴۲۶۳۳۱۶ (آقای حسین‌مردی) تماس حاصل فرمایید.

کلید واژه ها: سازمان سمت مزایده


نظر شما :