تدارک گستردۀ «سمت» برای استقبال از بهار دانشگاهیان

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۱ کد : ۵۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸۹
سازمان «سمت» در فاصله یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، تدارک همه‌جانبه‌ای برای خدمت‌رسانی به اساتید و دانشجویان دیده است
تدارک گستردۀ «سمت» برای استقبال از بهار دانشگاهیان

به گزارش روابط عمومی «سمت»، این سازمان در فاصله یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، تدارک همه‌جانبه‌ای برای خدمت‌رسانی به اساتید و دانشجویان دیده است. ارائه آثار جدید بر اساس آخرین پژوهش‌ها و یافته‌های علمی و در کنار آن تجدیدچاپ آثاری که طی سالهای گذشته به عنوان منابع درسی در مقاطع مختلف دانشگاهی قرار گرفته است، از جملۀ این خدمات است. سمت طی چهل سال خدمت‌رسانی موفق به چاپ و عرضۀ بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب شده‌است.
همچنین این سازمان براساس چشم‌انداز پیش‌رو و در راستای گسترش عدالت آموزشی از سال ۱۳۹۲ نسبت به عرضۀ آثار در قالب الکترونیک اقدام کرده است و در همین راستا هم‌اکنون بیش از ۲۰۰۰ عنوان از کتاب خود را در قالب الکترونیک عرضه می‌‌کند. 
علاقمندان می‌توانند برای تهیه نسخه چاپی به آدرس esale.samt.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک به سکوی اختصاصی این سازمان با نام «سمتا» به نشانی samta.samt.ac.ir مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: سازمان سمت سمتا


نظر شما :