بازدید هیئت رئیسه سازمان از استودیوی چندرسانه‌ای «سمت»

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۴ کد : ۵۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۴۱
هیئت رئیسه سازمان طی بازدید از استودیوی پروژۀ چندرسانه‌ای «سمت» در جریان پیشرفت پروژۀ قرار گرفتند.
بازدید هیئت رئیسه سازمان از استودیوی چندرسانه‌ای «سمت»

به گزارش روابط عمومی «سمت» اعضای هیئت رئیسه سازمان در دیداری که ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ از استودیوی چندرسانه‌ای «سمت» داشتند در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند. در این بازدید دکتر مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان را دکتر صابری، معاون پژوهشی، دکتر رضایی، معاون اجرایی، دکتر سعیدی سرپرست معاونت نظارت علمی فنی و دکتر باباسالار، سرپرست پژوهشکده تحقیق و توسعه همراهی می‌کردند. مدیران پروژۀ چندرسانه‌ای، دکتر مازندرانی و دکتر تقدمی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، به بیان برنامه‌های پیش‌رو در این پروژه پرداختند.

دکتر داود مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت»، با تأکید بر اهمیت این طرح برای سازمان، گفت: حمایت همه جانبه از این طرحِ نو و خلاقانه، لازم و ضروری است.

گفتنی است طرح چندرسانه‌ای‌سازی نسل اول کتاب‌های سمت به همت دو تن از اعضای هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سمت دکتر مازندرانی و دکتر تقدمی در حال اجرا است. در این طرح، ۱۲ اثر برجستۀ سازمان انتخاب شدند و بناست برای هر عنوان کتاب، فایل روایت صوتی، تدریس استاد، اسلایدهای آموزشی و مطالب آموزشی و کمک‌آموزشی دیگر تهیه و عرضه گردد. شایان ذکر است، این طرح، مبتنی بر پژوهش‌های علمی انجام‌شده توسط سازمان در سال‌های گذشته بوده است.

کلید واژه ها: استودیوی چندرسانه‌ای چندرسانه‌ای


( ۱ )

نظر شما :