حضور سازمان «سمت»

در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با شعار «با خواندن رشد می‌کنیم»

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۸ کد : ۵۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۲
در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با شعار «با خواندن رشد می‌کنیم»

در راستای تلاش‌‌های مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) برای معرفی سازمان و آثار اساتید و پژوهشگران ایرانی در بازارهای بین‌المللی نشر به‌ویژه نمایشگاه‌های کتاب منطقه‌ و زمینه‌سازی برای همکاری مشترک با مراکز علمی، دانشگاه‌ها و ناشران خارجی، با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران حدود 30 عنوان از آثار منتخب «سمت» به زبان‌های عربی و فارسی در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه در جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه 2023م. با شعار «با خواندن رشد می‌کنیم» با حضور ۵۰۰ انتشارات از ۳۷ کشور از ۲۲ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه پذیرای علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه ۱۸۰ هزار عنوان کتاب در ۷۵۰ هزار جلد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان به معرفی و عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب از ۶۰ ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتب نفیس، آموزش زبان‌فارسی، موضوعات قرآنی، تقریب مذاهب و... پرداخته است.

کلید واژه ها: همکاری‌های علمی بین‌المللی همکاری‌های علمی بین‌المللی «سمت» خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه بین المللی کتاب دوحه


نظر شما :