آگهی مزایده عمومی و یک مرحله‌ای

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۴ کد : ۵۳۵ اخبار مناقصات و مزایدات
تعداد بازدید:۱۳۵۵
سازمان «سمت» در نظر دارد برای فروش ملک خود (شامل سوله‌ی صنعتی، بخش اداری، سرایداری و فضای مشجر) به ابعاد تقریبی ۸۵×۵۹ متر مربع به مساحت ۵۰۰۷ متر مربع واقع در شهرستان شهریار مزایده برگزار کند.
آگهی مزایده عمومی و یک مرحله‌ای

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، سازمان «سمت» در نظر دارد نسبت به فروش ملک خود (شامل سوله‌ی صنعتی، بخش اداری، سرایداری و فضای مشجر) به ابعاد تقریبی 85×59 مترمربع به مساحت 5007 مترمربع واقع در شهریار، روبروی پمپ بنزین وحیدیه، از طریق برگزاری مزایده‌ی عمومی و یک مرحله‌ای به متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط اقدام نماید. برآورد مبلغ پایه کارشناسی ملک به میزان ۲۸۹،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اسناد شرکت در مزایده از روز پنج‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ به نشانی تهران، بزرگراه جلال آل‌احمد، غرب پل یادگار امام، سازمان (سمت) مراجعه نمایند. شرکت‌کنندگان در مزایده می‌بایست نسبت به تهیه و تسلیم ضمانت‌نامه یا چک تضمین شده بانکی به نام سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) به مبلغ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مزایده اقدام نمایند. آخرین مهلت تحویل پیشنهادها تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ به نشانی فوق‌الذکر می‌باشد.

جلسه بازگشایی پاکات در روز ‌چهار‌شنبه موّرخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ رأس ساعت ۱۳ با حضور پیشنهاد دهندگان و اعضای کمیسیون معاملات در سالن جلسات ساختمان مرکزی «سمت» واقع در طبقه هفتم تشکیل خواهد شد. لازم به ذکر است سازمان (سمت) با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول پیشنهادات واصله مختار است و صرف شرکت در مزایده برای پیشنهاد دهندگان هیچگونه حقی ایجاد نخواهد کرد. پرداخت هزینه‌های انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار به عهده برنده مزایده می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۴۲۶۳۳۱۶-۰۲۱ (آقای حسین‌مردی) تماس حاصل فرمایید.

کلید واژه ها: مزایده


( ۱ )

نظر شما :