جشن میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت ایام ‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در «سمت» برگزار شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۲ کد : ۵۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۰۴
کارکنان «سازمان مطالعه و تدوین» میلاد با سعادت امام علی(ع) و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشتند.
جشن میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت ایام ‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در «سمت» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه کارکنان «سازمان مطالعه و تدوین» میلاد با سعادت امام علی (ع) و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جنتی سخنران ویژه‌ی این مراسم بود. وی کلام خود را با آیه ۵۳ از سوره مبارکه زمر آغاز کرد: «قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا». جنتی با استناد به بیان مفسران «جَمِیعًا» را مستثنی از دو گروه دانست؛ نخست آنانکه به خدا شرک می‌ورزد و دیگری آنان که حق‌الناس به گردن دارند. وی حق‌الناس پیرامونی را بالاترین حق الناس دانست و در تبیین این حق‌الناس بیان کرد حق الناس پیرامونی همان حق زن و شوهر به گردن یکدیگر معرفی کرد.

در ادامه این برنامه مداح اهل بیت حاج آقای بخشنده به مدیحه سرایی در منقبت امیرمومنان پرداخت.

ستاد اقامه نماز «سمت» مسابقه کتابخوانی به محوریت کتاب «جاذبه و دافعه علی (علیه السلام)» را برگزار کرده بود که در این برنامه، قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان انجام شد و به قید قرعه به چهارده نفر هدیه نقدی پرداخت شد. برندگان این مسابقه به ترتیب عبارت بودند از (خانم‌ها و آقایان): لیلا نیکنامی، زهرا فیضی‌نژاد، قادر نوراللهی، فرزاد امامی، رضوان صادقیان، بهروز فراهانی، فاطمه لشکری‌نژاد، سمانه شادمانفر، علی ناصری، کبری بیون، مهدی یزدان‌یار، سیدعلی فاطمی، لیلا خلیلی‌آذر، زهرا محمدی جاهدی.

کلید واژه ها: سازمان سمت ستاد اقامه نماز «سمت» مسابقه کتابخوانی جشن میلاد حضرت علی(ع) جشن پیروزی انقلاب اسلامی


نظر شما :