حضور «سمت» در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی

۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳ کد : ۴۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۴۴
مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان، گفت: انتشارات حوزه علمیه خراسان با اخذ نمایندگی از سازمان «سمت»، بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب‌های این سازمان را با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه کرده است.
حضور «سمت» در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی

به گزارش روابط‌عمومی «سمت» به نقل از خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام سید محسن میرزاده با اعلام خبر اخذ نمایندگی از سازمان «سمت»، گفت: سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاه‌های در علوم اسلامی و انسانی با نام اختصاری «سمت» سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایران است که به تدوین کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد و هدف از تأسیس این سازمان تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی سازگار با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از لیست آثار سازمان «سمت»، ۲۰۰ عنوان مرتبط با این نمایشگاه انتخاب شده است، افزود: این آثار در حوزه علوم انسانی و اسلامی در رشته های روان‌شناسی، فلسفه، علوم قرآنی، حدیثی، اقتصاد، فقه و اصول، حقوق، تاریخ، سیاست و جامعه، زبان و ادبیات، مشاوره و تربیتی می باشد.
مسئول امور نمایشگاه‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب در ابتدای سال تحصیلی باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین حوزویان و ایجاد شور و نشاط علمی شده است، ادامه داد: علاقمندان برای تهیه کتاب‌های سازمان «سمت» می‌توانند به غرفه 4 این نمایشگاه مراجعه کنند.


وی در پایان افزود: حوزویان استان‌ خراسان می‌توانند با دریافت بن خرید کتاب در این نمایشگاه، کتب مورد نیاز خود را دریافت کنند. تخفیف ۲۰ درصدی نیز برای عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.


گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان به همت معاونت علمی این حوزه از 14 تا 21 مهرماه در مدرسه علمیه آیت العظمی خویی(ره)، از ساعت 8:30 صبح الی 17 عصر دایر است و دو روز 17 و 19 مهرماه ویژه بازدید خواهران درنظر گرفته شده است.

 لیست کتاب‌های ارائه شده سازمان «سمت» در نمایشگاه

کلید واژه ها: نمایشگاه کتاب حوزه علمیه سمت


( ۱ )

نظر شما :