پیام تبریک سرپرست «سمت» به مناسبت فرا رسیدن سال نو شمسی

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۶ کد : ۳۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۰۸
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر داود مهدوی‌زادگان در پیامی فرارسیدن سال نو شمسی را تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست «سمت» به مناسبت فرا رسیدن سال نو شمسی

به گزارش روابط عمومی «سمت»، متن پیام تبریک نوروزی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوب وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

آغاز فصل بهار، نماد و جلوه مشیّت الهی در بازآفرینی طبیعت است و نوروز، طلایه دار این رخداد بزرگ و پیامی به جامعه انسانی است برای رهایی از خود و پیوستن به او. نوروز بهانه و وسیله‌ای است برای ارتباط قلبی میان مردم با مبدأ عظمت و عزّت، یعنی ذات مقدّس باری‌تعالی. بهار، درس خداشناسى و معادشناسى و تحول و رشد و تکامل است، اگر انسان از این طبیعت زیبا، درس بیاموزد، در حقیقت اعتقاد به رستاخیز را آموخته که در این صورت باید سرآغاز چنان بعثتى را روز برتر نامید و آن را جشن گرفت.

آغاز سال 1401 را که اندک زمانی پس از آن مقارن با ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدای متعال است به فال نیک گرفته و ایامی سرشار از توفیقات الهی را برای ملّت شریف ایران و عموم نوروزیان جهان مسئلت دارم.

در دو سال اخیر به دلیل پدیده همه‌گیری کرونا، هموطنانمان اعّم از جامعه علمی کشور ایام دشواری را از سر گذراندند و فقدان شماری از هموطنان به ویژه استادان برجسته این مرز و بوم موجب تألم خاطر فراوان گردید. اینجانب ضمن طلب مغفرت الهی، برای همه بیماران آرزوی تندرستی، برای درگذشتگان غفران الهی و برای همه مردم سرافراز ایران اسلامی تندرستی و به دور ماندن از سختی‌های روزگار را آرزو دارم. و ان‌شاءا... تحت زعامت داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی، کشور عزیزمان در مسیر راستین تمدن نوین اسلامی به شکوفایی و تعالی درخور، دست یابد. 

در خاتمه، دیگر بار ضمن تبریک فرارسیدن نوروز به جامعه علمی کشور، دانشگاهیان، کارکنان خدوم سازمان «سمت» و خانواده‌های محترم آنان، امیدوارم سال آینده، سالی سرشار از خیر و برکت، عزّت و سربلندی برای همگان باشد. 

دکتر داود مهدوی‌زادگان
سرپرست سازمان «سمت»

کلید واژه ها: پیام تبریک سال 1401 نوروز سال نو پیام تبریک سال نو


نظر شما :