فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم مطرح کرد:

ضرورت ایجاد هم‌افزایی بین بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۱ کد : ۶۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۶۱
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم- دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بر ضرورت ایجاد بستر هماهنگی و هم‌افزایی بین بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان تأکید کرد و گفت: تمام تلاش بسیج کارکنان دانشگاه‌ها این است که بتواند در کنار بسیج اساتید و دانشجویی هم‌افزایی ویژه‌ای برای حل مسائل کشور داشته باشد.
ضرورت ایجاد هم‌افزایی بین بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان

به گزارش روابط عمومی «سمت» به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشست فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور که با حضور وزیر علوم و تنی چند از روسای دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی از جمله دکتر داود مهدو‌ی‌زادگان، رئیس سازمان «سمت»، صبح سه‌شنبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

حسین نصیرزاده در این نشست گزارشی از فعالیت‌های بسیج کارکنان وزارت علوم ارائه داد و گفت: در مجموعه بسیج کارکنان در تهران، ۱۰۰ پایگاه بسیج و ۸ حوزه مقاومت داریم که نزدیک به ۱۹ هزار نفر از جامعه کارمندی عضو بسیج کارکنان هستند. طبق آماری که داریم در دانشگاه‌های کشور نیز حدود ۱۸ هزار نفر در بسیج کارمندی سازماندهی شدند. با این احتساب، بدنه‌ای بسیار فعال و توانمند از بسیج کارکنان داریم.

وی افزود: امروز کارکنان ما اغلب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کرده و به عنوان فردی بصیر در دانشگاه، به نوعی کمک کننده به مجموعه علمی کشور هستند. بر این اساس ما توانستیم ظرفیتی عظیم دور هم جمع کنیم تا به عنوان سربازان ولایت، تلاش کنند و به برنامه‌هایی که ابلاغ می‌شود، تحقق ببخشند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم یادآور شد: مجموعه بسیج اساتید از نظر جایگاه علمی، دانشجویان به عنوان تربیت‌شدگان نظام اسلامی و کارکنان بسیجی نیز به عنوان بسترساز این فضا، اگر روحیه بسیجی و انقلابی داشته باشند، کار دانشگاه و حرکت علمی رو به رشد خواهد شد.

نصیرزاده تاکید کرد: تمام توان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها این است که بتواند دانشگاه را از نظر مدیریتی و ایجاد فضای علمی به‌خصوص حل مسئله در کنار بسیج اساتید و دانشجویی هم‌افزایی ویژه‌ای داشته باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم خاطرنشان کرد: امروزه بحث همدلی در مجموعه آموزش عالی تحقق پیدا کرده است. به طوری‌که ما بستر مناسبی برای ایجاد همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی بین بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان را انجام دادیم تا متناسب با ماموریت‌ها حرکت کنیم. امیدوارم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت و سربازان بصیری برای شهدا و انقلاب باشیم.

در این برنامه، فرمانده بسیج کارکنان «سمت» علیرضا کهنسال به همراه تنی چند از اعضای بسیج کارکنان سازمان حضور داشتند.

کلید واژه ها: سازمان سمت دکتر مهدوی زادگان بسیج


نظر شما :