رونمایی از سه کتاب مشترک «سمت» و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۷ کد : ۴۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۴۷
سه کتاب مشترک «سمت» و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم رونمایی شدند.
رونمایی از سه کتاب مشترک «سمت» و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، روز دوشنبه 28 آذر ماه در با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و برخی معاونان و مدیران سازمان اوقاف، خانم دکتر صابری و دکتر خادمی معاون و مدیر پژوهشی سازمان «سمت»، حجت الاسلام نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و دیگر مسئولان و معاونان دانشگاه، در دانشکده علوم قرآنی تهران برگزار شد، کتاب «تفسیر ترتیبی 1» با تالیف دکتر سکینه  آخوند، «جامعیت قرآن 1» با تألیف دکتر سید عبدالله اصفهانی و کتاب «آشنایی با صحیفه سجادیه» با تألیف دکتر سید احمد سجادی جزی که با همکاری سازمان «سمت» به عنوان جدیدترین کتب درسی دانشگاه چاپ شدند، رونمایی شد. 

همچنین حمیدرضا خادمی، مدیر امور پژوهشی و ارزشیابی سازمان «سمت» در این مراسم گفت: همیشه باعث افتخار بوده که بتوانیم در سازمان «سمت» به قرآن خدمت کنیم و سعی و اهتمام جدی در به ثمر رسیدن این آثار داشته‌ایم. در دوران مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین نقیب، اقدامات ارزنده‌ای در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم انجام شده است. ما در دوران دانش آموزی نیز در مدارسی درس می‌خوانیدم که مدیریت آن به نوعی با آقای خاموشی مرتبط بود. به یاد دارم در مسابقات قرآنی، دوم کشوری شدم و جایزه را از ایشان دریافت کردم.

وی افزود: جلسات متعددی تاکنون با این دانشگاه داشته‌ایم و امیدواریم از این به بعد هم کارهای ازنده علمی بیشتری در دانشگاه علوم و معارف انجام شود. سازمان سمت هم آمادگی دارد نسبت به انتشار آنها اقدام کند و ما در حد توان خود کما فی السابق خدمت‌رسان خواهیم بود. به سهم خودم از سمت ریاست سازمان سمت و معاونت پژوهشی و همه اقداماتی که در این دانشگاه انجام شده تشکر می‌کنم.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از نفرات برتر علمی و پژوهشی دانشگاه در سال تحصیلی 1401-1400 تقدیر شد.

کلید واژه ها: سازمان سمت دانشگاه علوم معارف رونمایی کتاب


نظر شما :